עוזב: ח"כ אלקין הגיש את התפטרותו מהכנסת ליו"ר יריב לוין

    איתי גדסי No Comments on עוזב: ח"כ אלקין הגיש את התפטרותו מהכנסת ליו"ר יריב לוין

    לאחר הפרישה המפתיעה שטלטלה את מפלגת הליכוד, וחבירתו של אלקין למפלגתו של גדעון סער, ח"כ אלקין הגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת יריב לוין. תאריך מכתב ההתפטרות של אלקין מציין כי הודפס לפני יומיים

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המים וההשכלה הגבוהה לשעבר, ח"כ זאב אלקין, הגיע ללשכתו של יו"ר הכנסת יריב לוין היום (חמישי) והגיש בפניו לפני זמן קצר את מכתב התפטרותו מהכנסת. לאחר שהודיע אמש על התפטרותו מהממשלה ופרישתו ממפלגת הליכוד וחבירתו למפלגתו החדשה של גדעון סער. פרט מעניין שנחשף בתמונה על המכתב ההתפטרות מתנוסס התאריך ז' בטבת.

    בהצהרה לתקשורת אמש תקף אלקין בחריפות והאשים את נתניהו בשיקולים זרים בהחלטותיו, "בשנתיים האחרונות, ובמיוחד בתקופה האחרונה, אני מרגיש יותר ויותר שהשיקולים האישיים שלך והגחמות של סביבתך הקרובה תופסים מקום מרכזי יותר ויותר בתהליך קבלת ההחלטות, שמשמעותם לעיתים קרובות קריטית עבור מדינת ישראל ואזרחיה".

    עוד הוסיף, "כמי שצופה בתהליך המסוכן הזה מקרוב אני מודאג יותר ויותר, והאמון שלי בך ובכנות כוונותיך נסדק יותר ויותר. השיקול האישי מתערבב עם השיקול הלאומי, ואף גובר עליו יותר ויותר".

    יו"ר הכנסת יריב לוין חברו לצוות המו"מ הגיב להתקפותיו של השר אלקין ואמר, "הופתעתי מאוד מדבריו של השר זאב אלקין. זאב יודע היטב שבניגוד לכל מה שנכתב על ידו, ראש הממשלה נתניהו העמיד תמיד את השיקול הלאומי לפני כל שיקול אחר. כמי שהיה שותף ללא מעט משאים ומתנים, השר אלקין גם יודע היטב ששום עניין שנוגע לחסינות האישית של ראש הממשלה לא היה מעולם תנאי במשא ומתן קואליציוני כלשהו".

    עוד הוסיף, "לצערי, דווקא השר אלקין הוא שמעדיף את השיקול האישי על פני הנאמנות לדרך. במקום לחזק את דרישת הליכוד לשינויים יסודיים במערכת המשפט, הוא תוקף דרישה זו וחובר לאותם אלה שמבקשים להנציח את הליקויים הקשים הקיימים במערכת המשפט ובתהליך המינויים בה".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "שר המים אלקין דילג מקדימה לליכוד ומהליכוד לגדעון רק בגלל שלא הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה בליכוד ולא קיבל את הג׳וב שרצה. המפלגה של גדעון היא מחנה פליטים ועריקים שנכשלו בבחירות הדמוקרטיות בתוך הליכוד ושלא יכולים להיבחר בהן. למרות מכתב רצוף שקרים גם אלקין יודע שלגדעון אין ממשלה בלי לפיד והשמאל".



    0 תגובות